Saturday, September 26, 2009

wedding day

tahniah utk riy kerana dah bergelar isteri.aku bujet nk pergi umh riy bersoloan jer coz abg aku x der...nasib baiklah wani offer pergi sekali ngan dia.pe lg laju2 antar abg aku kt jeti then balik salin baju pas2 bersiap lebih kurang terus tgu wani dtg ambik.dlm kol 12.30 tgh ari kmi gerak..kt sna pengantin dok sibuk berposing.aku yg tgh lapor ni terus je mkn..siap bertambah2 lg.malu gak tapi dh mk riy offer mkn je lah...lg pun aku g ngan tokei aym...


lama gak kmi dok umh riy dlm kol 2 kami beransur..terus pergi umh pon gemuk lak...kt sna pon siap goreng koew teow...rasa bole lah tahan...dah bole jd bapak org pun...x lma lg lah tu agaknya.pon ni kje ngan aku sekali dulu.pas2 dpt kje ngan perda terus dia cabut...rezeki dia kt citu kira ok jgk.aku sampai umh dh dkt asar...ngntuk lak...layan tv ar

No comments:

Related Posts with Thumbnails