Sunday, September 13, 2009

kuih raya 2009

meh tgk kuih raya pe agaknya aku nk buat tahun ni.yg sng dn x pyh susah2.first aku ingt nk buat kuih sarang semut then aku nk buat kuih coklat chip last sekali aku nk wat kuih cornfleks.sempat ke aku nk buat ni....kalo beli je nmpk sgt kemalasan tu...kena smgt lebih bru leh buat...

mlm tu dlm kol 12tgh mlm aku ajk abg aku wat sesama.kalo sorang2 mau mati kutu lak aku nnti.asstn aku pun x tido lg so aku suh eisya buka paper cup byk2 ngan tabur coklat rise jer.nasib baik ank aku sorang ni rajin bebenor.lg pun bru first time aku buat sendiri tanpa mama aku.meh tgk kakitgn yg sibuk membuat kuih raya.

dapor ku kecik bygkan brg terabur semua ats lantai


aku terpaksa lah pakai apa yg ado.bekas bulat x der aku pakai yg petak je...ssh gak nk pukul butter ngn telur.masuk tepung lagi ssh nk uli.ishh naper la aku x terpikir nk beli tadi.hentam je lah kan.hopefully kuih aku menjadi...

eisya tgh tabur coklat chip...tgu turn nk bakar

coklat chip aku x berapa nk jd...

cornfleks bulat2

No comments:

Related Posts with Thumbnails