Sunday, September 20, 2009

ucapan selamat hari raya

selamat hari raya..maaf zahir dn batin dr sya sekeluarga
**first aku nk mtk maap kt huby ku yg tercinta.dah kawin ni phm2 je lah ada kala ada kita ni x lari dr melakukan kesilapan.abg aku dh phm sgt dgn perangai aku ni.ada masa aku mood x berapa nk ok...pas2 suka merajuk lg...mcm2 lah.hope abg maafkn sya yer..
**second kt mk ayh aku...wpun anakmu ini dh bersuami aku still lg kena mtk maap kt dorg sbb dosa2 lma takut x terampun.aku ni dlu suka wat problm..tapi masa tu aku x sedar diri kot. lps aku kawin terus aku jd close ngn mk dn ayhku..cayang dorg dua muahhhh!
**third lak kt my sibling.aku ni bukan lah sorang sis yg baik sgt pun.tpi aku dh try buat yg terbaik.ada masa aku leh jd bdk2 mcm dorg gak.kdg2 aku buli gak dn kdg2 bole gado...ikut time la kan.maapkn lah sis mu yg baik hati,yg comel dn ayu ni yer....
**last sekali kt sedara,sepupu,uncle,unty,tok,wan,kekwan,jiran2 dn semua lah...sya mohon maap andai sya ada buat salah kt korang semua yer.

No comments:

Related Posts with Thumbnails