Friday, September 11, 2009

~ujian Allah

last week mcm2 yg berlaku.perasaan aku ni x bape ok kot.ke aku yg terlebih perasan.entah ler.tapi Allah tu sentiasa berada dgn kita yg dpt dgr rintihan dn doa hambanya yg lemah ni.
ada satu hari tu tu aku betul2 tertekan...apa yg aku buat semua x kena sbb ada persoalan yg masih belum terjawab.kejap aku senyum pas2 termenung balik...nk nangis pun ada.nk luah kan porblm aku ni x tau kt sapa.aku try call mama...bila mama angkt je aku terkelu pulak...call pulak adik aku...pun sama gak.akhirnya aku pendam kan jugak.

aku try call sipunya angkara...pun x terjawab.bengang pun ader...apa yg perlu aku buat ni...
akhirnya aku luah kn apa yg terbuku kt hati ni...lega rasanya....pas2 aku memikirkan cara nk setelkan problem aku ni.nk x nk aku kena dpt kan jawapan.aku x nk hal ni berserabut dlm kpala otak aku ni...lama2 nnti lain lak jd nya.aku berdoa kepada Allah supaya berikn aku kekuatan utk mendptkan kebenaran.mcm ayat dlm novel pun ader...

ending nyer aku dah tau segalanya....terus aku deleted dlm cpu otak aku ni...hope x kan berlaku lg dlm idup aku ni.ketenangan dn kedamaian yg kita cari bukan sng utk kita perolehinyer!
adiossss..

1 comment:

زاريرح زبيدي said...

knapa ibu...bunyi cm serius ja..setiap yg terjadi pasti ada hikmaNya kan..tanpa diminta

Related Posts with Thumbnails