Monday, September 21, 2009

~second raya

pg2 bgun siapkan sarapan pg.aku tlg langtah pe2 yg patut.mk aku x bape sihat pg tu mayb sakit kepala...lg pun mk aku mmg x cukup tido.biarlah dia rehat...x sempt nk mkn dah ada org dtg umh.terpaksalah layan tetamu dlu.pg tu aku goreng sotong ngan udang yg ayh bwk dr sabah...mmg besar giler la.aku goreng ngan rempah hpa.bau je dh bangkit selera..xtvt seterusnya aku mandikan ank2 aku.nk gi jln umh org pn x leh sbb org dtg x henti2..bukan sebiji keta tpi 3 biji keta,bygkan lah bape ramai yg dtg.but mmg meriah sungguh...bole kenal sedara2 kerabat2 yg mmg aku kenal dn ada gak yg x kenal...dah ptg cikit bru kmi beraya kt umh makjang. mmg lapar betul masa tu dah lwt ptg..makjang jamu nasi tomato,rendang,sup,kek,kuih
air oren...dah kenyang pakat2 bersandar...mlm tu kmi dah nk gerak balik png.salam2 then terus cabut balik zass!

No comments:

Related Posts with Thumbnails