Wednesday, September 23, 2009

plan x di rancang

citernya gini....pg tu mmg x plan nk g mna sbb abg yin nk balik manong.tinggal family aku jer...
tlg mama kemas2 umh then kwn adik aku sibuk nk mai meraya...pe lg kelam kabut ar nk prepair makanan tuk pg tu.cadang nk buat bihun sup jer senang dn ringkas yg lecehnyer carik2 isi ayam jer...tepat kol 10 bdk tu dah sampai...nasib baik semua dah ready...aku pn rancang baiklah punya nk ajk g jln2 kt cameron...siap suh adik aku tnya kwn dia bole tak bwk kami yg x tau malu ni naik keta mak dier...agak2 apa dia nk kta haaa!

a) ish x mau la nnti mak i marah

b) bole jer...sbb nk ambik ati punya psl

c) lain kali arrr ye bucuk....

dn jawapannyer tentu ar bbbbb...so pe lg bersiap laju2,mkn laju2 terus je gerak..sbb takut lambat la pulak.mama ngan abh x ikut pun sbb ada program lain.so yg ada family aku ngan adik2 aku je lah.kami naik kot simpang pulai.travelling ok jer hujan renyai2 je hope x ujan laaa.mcm besa yg dok belakang confirm tido...aku lak tgk pemndgn kt luar...w/pun dh g many2 time tapi inilah first time aku g ngan huby n ank2.sampai ats terus g taman rama2.tiket rm5 seorang.aku sponsor ar...dah tukang ajk..sendiri ma ingat ar..

dok diam2 dlm keta owg yer


dah sampai kt cameron horey!

tmn rama2 x bape nk siap!

x sempt nk g tmpt lain rasanya sbb x sempt...so g psr kt hotel qontinental..aku beli cactus 3 pokok ngan stand rm10 ngan strawbery rm15..elok nk merayap lg ujan turun punya lah lebat...larikkkk selmt kan diri.singgah kedai makn minum milo secawan then zassss masuk dlm keta terus blah...

zety wif butterfly

fuhhh ingtkan balik tu jln nyer ok tapi dah la mlm pas2 ikut tapah ingt blh sampai cept alih2 dkt 2 jm dok lyn corner...mmg seram sejuk ar,jln dah la gelap,gaung la kt tepi,lori lg magkuk ayun bwk laju2...bau mcm2 lagi...apalah dugaan tol.adik aku eda ngan amil dah fening2....pas2 afiq bole pulak muntah giler2...malu la oi keta org, kalo keta aku pun aku marah.nape tak bilang awl2 bole la berenti jap.ini tak??? tau2 je dah uweeeek...berenti tepi dlu cuci apa2 yg patut.mna tahan jauh lg travelling silap ari bulan ada gak yg muntah hijau.

i like this pictr.....

akhirnya selamat jugak sampai umh.sian lak kt bdk tu dia nk balik selangor...ikutkan aku suh tido je dlu...tapi agaknya dia segan kot.dok dlm 10 minit terus balik.keta nyer kmi dah cuci bersih2 pas2 sembur perfium bg hilang bau..heheh nasib la ko kan...lain kali jgn ikut idea aku ni...

No comments:

Related Posts with Thumbnails