Tuesday, September 22, 2009

~third raya

bagun pepg kemas2 brg nk balik perak pulak.bajet nk gerak awl pun jd lambat gak.besalah byk benda nk kena pack.sempt lg kmi basuh baju...pak sedara aku dah tgu tpi rasanya x sempt gak nk jumpa...jln x bz sgt tpi keta still byk ar.

beg aku,beg abg,beg eisya ngan zety,bakul beg baju raya

abg aku berenti rehat jap kt R&R

bila suh berposing mcm2 action ada

sampai perak singgah umh nenek dlu...kebetulan abg din ngan kak sue pun sampai.dorg nk gerak ke pahang pulak...fuh lg bape jam lg dlm keta.naik lenguh vontot tau...kt umh nenek acik jah,lela,acik emi,acik midah,ank2 buah semua ada...mkn bihun sup,lemang,kuih raya,sembang2 then aku chow pi umh mama lak.kt umh mama abg yin dn kak ema dah ada.aku je yg selalu lambat...alasan mesti jem...hehehe.ptg tu siap2 terus g beraya kt umh sedara belah abah aku.3 biji umh pun dah senak perut.mna taknyer..umh pertama aku bedal kuih,pas2 rojak buah,pas2 aiskrim...air lak dh bergelen2...abih la boncit lah perut aku nnti....

No comments:

Related Posts with Thumbnails