Sunday, September 20, 2009

~first raya

aku balik perlis ari sabtu...cdg nk kemas brg awl2 tpi dah bgun pun lwt pe lg huby aku dah bising2...riuh gak la dgr dia dok berleter...besalah abg aku tu kalo nk balik kpg dia cpt2 jer cuba balik kpg aku mesti buat releks je lg.hehhe maap yer kta kt awk!nnti sya mtk maap yer...ari ni gak abg aku nk kena ambik famili nyer kt kepala bts.

unty kiah,uncle kri,ayh,mk

first time zety pakai bju kurung...sweet sgt

sampai kt umh tok dah pkl 2...tok ngan makjang dah dok kt dapor kalut dok masak rendang ngn ketupat.aku tlg la jgk takan nk dok releks lak.aku lpskn bdk main2 kt depan aku tlg pe2 yg patut.tok kta ari ni berbuka kita mkn laksa ngan nasi lauk rendang daging.bwh tudung saji aku tgk dh ada 2 talam besar yg berisi kuih talam laaa..

dlm kol 5 lebih abg aku pun sampai ngan famili nyer.best cikit dh ramai2 ni bole wat kje sambil gosip2 hehehe.ayh ngan mk aku alhamdulillah sihat tpi dorg berdua dh kurus cikit.mayb mk x lalu mkn or tgh pikir masalah yg x setel2 lg.sian lak aku tgk dh la dok berjauhan dr kami ni.mk sempt buat kek lapis ngn 2 jenis kuih.katanya sampi x cukup tido lah...ish2 buat susah2 je mk aku ni..kesihatan kena jga jgk mk...

zety dn ibu posing kt bilik

alhamdulillah kmi berbuka beramai2 pas2 takbir sesama.sayu lah pulak ati ni.pg raya aku jga umh dgn 2 puteri aku tu.siap2 mandikan dorg sbb pas dorg semua balik dr masjid nk salam sama2.letih gak raya pertama ni....ramai btui org dtg x henti2 maklumlah tok ngan wan ramai sedaranyer.dah dkt ptg bru kmi gerak pi umh org lak....

ank2 uncle kri ngan alang,achik,abg n nurul

No comments:

Related Posts with Thumbnails