Thursday, September 17, 2009

layan lagu raya huhuhu :)

salam kekwn semua...

dah lma rasanya aku x update sibuk ngan kje x abis2.ari ni aku nk citer yg aku bru nk lyn lagu raya kt opis.dtg keja awl2 pas2 psg lagu raya kuat.mendayu2 mcm suh balik kampung cpt.tahun ni aku raya dulu di perlis mcm tahun 2 lps then baru balik perak.rindu lak nk menatap tok,wan,sedara,sepupu,sepapat dn aym,itik di kampung.hehehe masak rendang pun sodap.

aku rasakan masa berlalu dgn cepat then dah nk raya...bulan ramadhan akan berlalu..tinggal 2~3 ari je lagi...bape byk agaknya ganjaran yg kita dapat.sesungguhnya Allah itu Maha Adil memberi ganjaran yg sebaiknya kpd umat yg x jemu2 beribadat kepadaNya.

preparation aku adalah cikit2.tahun ni aku buat kuih raya sendiri tanpa bantuan mama aku.kalo tak tiap2 tahun aku akn buat sama2 dgn mama aku.kenalah sendirikan coz tahun dpn famili aku nk pindah perak...huhuh aku kat cni x der sapa.pandai2 la aku hidup nnti.uwekkkk sedih oooo.
sejak mama pindah ke umh sewa aku rasa dah kmi ni cm dh berjauhan.jumpa kjp2 jer then ambik zety terus cabut balik...zassss!

mna tahan oooo lambt cikit je kt umh mama jln nk balik umh aku confirm jem...mcm lah umh aku jauh sgt....mna taknya kena redah 2,3 cheack point param.apa kejadahnya depa wat param kt jln utama ni.fuhhh menguji kesabaran tul.kdg2 aku ngn huby berbuka dlm keta jer.. tu belum zety ngan eisya meragam dlm keta lg....rasa cm nk sorok bwh seat je bila dgr depa melalak dlm keta...huahua itulah ragam nyer dah anak ni kan.sabar je lah!

No comments:

Related Posts with Thumbnails