Friday, July 17, 2009

weeks yg havy sesadooo

ayh aku dah balik sabah ari ni abg aku hanto kt byn leps...bai2 dady..c u next time.take care!
sian kt pak mertua aku dh semakin kurus...hope ayh aku cpt2 lah sembuh.aminnn
start this week aku dh start ngajo...ari isnin pg ptg aku x berenti lah mengajo.letih gak laaa dgn aku berpose lg kan.nasib baik lah aku x mkn je bebudk tu...ponat makcik dok terang tpi x phm2 lambt pikap tol...tu laaa lma dh tinggal cm ner nk psg circuit.berbuih dah mulut aku ni dok terang...bermula lah sifat2 aku sbg mak tiri yg garang! eh x la aku sampai mendera dorg tu just pakai mulut jer...

ari ni bru sempt nk buka blog...dah lma benor aku tinggalkan.rindu lah pulak nk mengarang...
ptg ni aku kena ambik gmbr program pewani bersma pegawai polis...dok terangkan mcm mna nk elakkan diri dr di ragut & di rogol.bagus gak pengetahuan ni..ramai gak student yg join...tpi mcm ramai gak yg menyembang kt belakang. hehehe... besalah bdk2.

pas2 dorg tunjuk la aksi2 cm mna bole berlaku dn apa yg patut kita buat utk pertahan diri.tahniah kpd geng suksis yg berkejasama dgn anggota polis.aku ingtla cikit2 balik nnti aku nk practise kt huby aku...jd tak cm yg dorg ajar tadi.kuatke tenaga aku ni???x per try je apa salah nya.

ahli pewani yg berdftar

kak fiza,pae n maznah x sabor nk dgr taklimt

pegawai polis yg beri ceramah

student suksis yg menjayakan lakonan kes ragut d ats moto

abg2 suksis yg menunjukn cara2 pertahankan diri

No comments:

Related Posts with Thumbnails