Monday, July 6, 2009

emergency

pg isnin student dh cari aku...eh kan lab start nw nape lah cri aku ni...x per lyn kn aje nnti di cop kta sombong...tugas aku pg tu repair equipment yg rosak ngn adnan..nasib la ko dpt kak tiri cm aku ni...kena laaa follow cara aku ni...x settle jgk probm aku tu...nk x nk aku kena contac balik vendor aku mr siew mun tat...plz help me!

pas2 aku study lab ngan izan...ptg tu mama aku call ktanya wan aku kt johor excident...ishh cm ner ni...confirm maktok aku x der sapa nk jga.so nk x nak mk ayh aku kena balik ptg tu jgk.terpaksalah zety hntr nursey utk sementara waktu ni...

hari yg sama jgk aku dpt good news...terkezut pun ada gak...aku x tau aku ni org kebrapa yg tau yg pastinya aku bersyukur dgn apa yg telah di tentukannya.alhamdulillah!

zety dn eisya akn dok kt nursey sama2

No comments:

Related Posts with Thumbnails