Thursday, July 9, 2009

bz :(

aku rasa dr last week aku dh bz...mna taknya dah dkt nk start lab..nk study itu ini.nk siapkan itu ini.rasa kje cm x abis2..ditmbh pulak dgn tp ngan cf nk kena buat...aku rasa tension jgk la...tpi aku cool jer...jgn tunjuk kt org..yg penting kje jln n aku masih boleh gelak2 sampai lenguh pipini.. semua benda nk kena ingt dlm kepala otak ni...mcm hard disk dah aku rasa..
cpt la pulak masa berlalu...hope semua berjln dgn lancar...

mlm ni huby aku bru sampai entah kol bape aku nk ambik.tgu call je lah...harap awl lah cikit mls aku nk kuar dh lwt2.bukan sng aku nk bwa bdk2 tu...time mlm lah dorg tu lg active...aku pun x tau sbb apa.dah la ssh nk tido mlm...selagi jam tu x kol 12 selagi tu lah asyik nk main jer...mcm mna aku nk train ank aku suh tido awl ni...kalo dok jauh sok lusa nnti jenuh la aku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails