Saturday, July 25, 2009

cuti kena tarik balik

berita yg aku nk umumkan ni rasanya semunya geng aku dh tahu....apa lg kalo bukan diumumkan cuti kepada staf sehingga student masuk balik.hahahahha semangat kn bila dpt tau cuti dr pengarah pas2 pakat2 la balik kampung...ingtkan bole la hapy2 rupanya2 kena masuk balik ari isnin cam besa gara2 dato vc kita x setuju pas2 dilanjutkan cuti semester student sampai 2 ogos nnti...yg bestnya informer semuanya dr sms jer dr start diumumkan cuti sampai la x jd diberikan cuti...confirm laaa semua main sms jer mcm msg berantai je kan...kaya lah line celcom n maxis...bg aku mna2 pun x kisah.tapi dah 4 "u" kena tutup gara influenza ni...mmg bahaya tul...

mk mertua aku yg dr sabah pun dah naik risau...pe lg kalo bukan risaukan cucu2 kesygnya ni..iyelah tmpt aku ni dah t'dedah dgn penyakit bahaya tu...org dewasa pun antibodi x kuat inikan bdk2 kecik...insyallah selagi termampu aku akan pastikan anak2 aku under control...tpi susah tul aku nk bg zety mkn ubat...nasib baik lah eisya steady jer..mcm tu lah anak ibukann.

ohh yer pd kekwn jgn lah ambik ati dgn apa yg berlaku...nk buat cm ner keje mmg kena kje takan nk ngelat kot.so klo nk sambung coti tu kenalah apply yer..

No comments:

Related Posts with Thumbnails