Thursday, July 23, 2009

musim influenza

bermulanya kes demam2 ni masa aku duty ari ahad.bru je lps sembang dgn ayah aku then aku dpt panggilan dr pgwl keselamatan mtk aku antr budak gi klinik coz demam dah 2 ari.so pe lg kenalah menjlnkan tugas siap lebih kurang terus anto gi kolej zamrud coz kt sna ada dr meor buka kaunter...rupanya dah dkt 50 student yg kena kurantin gara2 demam.tu x masuk yg kena antr terus g sepital.pas dh setel semua confirm bdk yg kmi bwk tu kena kurantin...masa tu aku ngan huby aku x pakai mask tutp hidng pun bujet kmi ni antibody kuat lahh kan.ingtkan dh setel rupanya kt kolej aku tgu turn lak nk kena pi bwt utk check.so ulang alik lah kmi p antr smpi bas dtg ambik.masa tu perut dah berkocak giler...kedai mkn pun org ramai so paling senang order char keow teow....

balik tu ambik ank2 pas2 dok dlm umh diam2.aku lps kan bdk kurantin ngn bdk jpk.esk gi kerja smua org dok heboh psl H1N1 ni...kje dua ari pas2 ari rabu bru bdk2 disuruh balik ke umh masing2 coz student ramai yg kena jangkitan demam ni...first huby ku demam then aku pulak mcm nk surut tpi mcm x sembuh sepenuhnya.skrg aku ngn kekwn kena pakai mask kt opis.sbb jangkitan kn dr udara..mna kita nk nmpk...so smua kena berhati2 mulai sekrg...
ari isnin cool lg coz still sihat

ari rabu dh kena pakai mask...dh ada jangkitan cikit2 huahua

No comments:

Related Posts with Thumbnails