Thursday, July 30, 2009

aku bercutiii

masa sakit ssgt x pulak aku ambik cuti ini di sbbkan mls aku ambik cuti gak...badan aku rasa mcm nk flat jer...mmg x larat ar nk bgun inikan nk pergi kje kan.aku dok umh je ngan bebudk.bgun dh pas2 tido balik...ambik lak ubt sesema sambg lg tido...ish apa lah kje aku asyik membuta jer...perut lapor bru aku masak nasi ngn lauk....ngap2 dgn bebudak sambg tido balik...
aku x suka lah bab pindah2 ni mmg menyeksakan nk punggah barang pas2 nk kemas lg...sian kt mama aku lah yg x bape nk larat.nk harapkan adik2 aku tu alamatnya mcm tokang pecah ler.tadi aku antr zety pun still brg ada lg dlm kotak.pelan2 lah mama yer...aku nk tlg pun aku x tau nk mula dr mna...kes aku nk antr zety pun mcm ssh je psl terpaksa lalu jln yg sentiasa bz ngn keta.mayb aku antr zety kt nursery ngan umh jer.lg pun cpt dn mudah...nnti lah aku pikir2 kan balik.hemmmm!

No comments:

Related Posts with Thumbnails