Friday, July 10, 2009

huby kik @ langkawi

focus2 jgn pandang belakangsengih jer org lain dok rehersal

huby aku outstation ke langkawi tinggal la aku ngn ank2...x per aku tuntut dah... pe lg kalo bukan coklat feveret aku kan..abg aku gerak ari rabu lg rasanya nk kena preznt ari khamis kot..hope dorg berjya lah ka nk bersaing dgn jabatan kerajaan yg lain yg confirm hebat2 kan.aku pun dh lma x involve ngn kik ni...dulu ada lah aku join pas2 aku bg org lain lak merasakan.tapi pasni aku x leh nk lari dah psl nk tak nak aku kena jd fasilitator kik utk student...apalah projek yg aku nk buat nnti..

nk jd kan cerita ari hari huby aku nk balik tu...bas x der pulak.terpaksalah aku ambik dlm keadaan yg x bape nk ready...kira tawakal jer coz travelling mkn masa 2 jam jgk.aku bwk la eda buat peneman aku..ujan lebat gak mlm tu..redah kan jgklaaa.alhamdulillah selmt gak sampai..pas2 turn huby aku drive aku kt belakang mta dah x larat nk buka..mmg mengantuk giler...lain kali planning btui2 ssh gak kalo nk menghrpkan public transport ni its better kalo kita ada transport sendiri...so belajarlah dr pengalaman yer..

No comments:

Related Posts with Thumbnails