Thursday, June 4, 2009

@muorr

esk pepg kmi dh gerak ke muar,besalah ayah aku tu kalo follow dia kenalah ikut time dia kan.nk cri jln ke seremban mmg kena behave la cikit kalo terlajak jln tu alamtnya x jumpa lahh.dah la jln berpusing2 aku pun jd tour guide la bg tau ayh aku nk kena ikut jln mna.aku pun bukannya tau sgt main follow signboard jer.nasib baik la betui kalo tak confirm ayah aku bising...kali ni aku terlena gk dlm keta sbb bdk2 pun lena.sampai bandar muar kmi singgah market cari brg dapor pas2 terus p umh maktok..

sampai umh maktok,tokwan aku bru nk kuar...lps slm2 terus g cri mktok.nasib la mktok still kenai aku.tpi dia tnya lebih dr 10 kali aku ni sapa.mayb dia ingt2 lupa.lps dh sembg2 trus buat operasi kemas umh.sapu2, lap2 dlu pas2 tlg mk aku msk.berpeluh2 la jgk sbb umh tok aku panas..tpi kalo mlm sejuk smpi ke pg...ptg tu mk aku sibuk tlg jiran nya nk wat kenduri doa selmt.aku ni stay je lah kt umh.ayah aku lak ralik sembang...pas2 maktok dtg kt aku..sian aku tgk dia mengesot jer..aku lyn dia menyembg pas2 dia kta nk balik umh dia.eh aku pun heran lahhh...dlm pala otk aku dah set mesti mktok aku dah lupa ni..lma jgk la nk bg dia ingt balik....sian aku tgk mk aku,mengalir jga air mata dia..mmg dugaan betui..

dah lma pas2 mktok ingt balik...terus bwk masuk umh.mlm tu aku lena bersama kngn masa aku kecik2 dlu..agaknya mcm mna aku tua nnti!

No comments:

Related Posts with Thumbnails