Thursday, June 25, 2009

besday boy

ari ni besday my luv hubby....dah cukup umur nya 27 tahun
apa yg special nya huby aku ni:
* first aku kenal dlu pun dia mmg suka menyakat kira mengusik arrr.siap sorok kunci moto aku...pas2 aku lak pau dia belanja mkn...padan muka!
* suka buat lawak....aku pula tukang gelak jer..lenguh gak lahh mulut aku nie..
* dah kawin ni dia rajin mengemas umh...time rajin lahhh...kdg2 kelahi gak bila nk mengemas sbb masing2 nk tunjuk tere..rajin tlg aku kt dapor...tolong masak air, rajin basuh baju...hehehe
* suka bwk aku jln2,tgk wyg,shooping...balik kampung..mkn angin pun ada gak tpi x beli apa2 sbb jln time hujung bulan sendiri mau ingat ar :)
* perwatakan mmg giler2 tpi ada masanya mmg serious....aku pun takut..kuat bebel kt aku ni...aku mjd pendengar yg sgt setia..
* bapa yg penyayang...syg btul ngn eisya & zety...kalo p mna2 mesti ada je dia belikan utk budak2 tu...kalo aku kursus kemana2 bertiga la dorg tido sekali..
* manjakan aku...yg ni x boleh blahhh sapa lagi tmpt bermanja kalo bukan husben sendiri.
* kuat berangan sbb suka sgt modified keta la,engine la,apa2 lahh pening gak aku
* very understanding lakan...x kuat cemburu...baik hati sesado...
besday boy with her daughter
cup cake yg aku order dr sally bakery
ehhh dpt transformers ker
papa syok dpt hadiah
jamuan ringan ada bihun,donut,kfc,kek
kfc spicy...




1 comment:

lynn82 said...

pura...ucap hepi belated besday to apit -ina jskm

Related Posts with Thumbnails