Tuesday, June 9, 2009

apa yg penting.....kerjasama!

ari ni aku kena siapkan jadual waktu dulu.kalo nk tgu kak pah lmbt lg lah aku leh siapkan..dh la dia sibuk ber "ptk"...mls la aku..better aku siapkan dlu then dia balik nnti aku buat2 la x siap lg.. pas dah settle aku call huby aku...kta nk byr duit lawyer..dah la nk kena turun sp...dlm kol 11 kmi gerak...smpi sna cari dulu office nyer then bru g cari tmpt soru..byk la pulak kedai nasi kandar...aku x lyn la nasi mamak ni..at last kmi jumpa gak kedai makan berlauk...ada ikan bkr ngn kerabu lg...fuh lyn abis lahhh,mmg sedap.dlm kol 1 lebih kmi g office lawyer pi byr,settle kn sign pelbagai then terus balik.ptg ni gak aku kena attend discussion verifikasi harta ngn geng kolej.lps dah dpt kje masing2 trus blah...by nw monday aku kena siapkan...sempat kot

No comments:

Related Posts with Thumbnails