Monday, June 15, 2009

preparation ker??

ari ni aku masuk kje cm besa...bereskan kje mna yg x siap lg.first sekali nk cari en fauzi...ssh btl la aku nk mencari..tiap kali aku call dia x angkt.mna agaknya dia menghilang..pas2 aku nk kena ambik bju tuk program khidmt masyarakat..pas2 ambik bju lg utk family day...byk la pulak koleksi baju free :)...pas2 cari maklumat nk pergi lost world of tambun...mcm best jer tmpt nyer..kira tempt bermandi manda lah...bukannya kt umh x der air tpi sekali sekala nk merasa gak mandi kt water theme park...berbyr!!!!
tgh ari perut aku dah sound suh isi...aku ajk izan belasah je kedai ikan bawal goreng.nasi nyer ala ciput jer...jd lah dr x der, x kose aku nk mtk nasi tambah..ptg lak aku print gmbr eisya utk buh dlm report card...dah 2 minggu aku dok pospone akhirnya terprint jugk.mesti cikgu tadika dh bising2..nk wat cm ner mkpak eisya bz kalahkan menteri..
dah tu aku lari g library borrow majalah saji utk ibuku tercinta,rajin bebonor nk msk so aku ambik yg berjilid..byk cikit dia leh belek..tiba2 izan cri aku mtk tlg balutkan towel...sub sab sub sab buat kje ngan laju2 siap gelak2 abis gak b4 5pm.mlm ni aku kena kemas bju2,brg2 utk ke cameron esk...

No comments:

Related Posts with Thumbnails