Wednesday, June 3, 2009

coti seminggu

ish dh lma aku nk update cite aku coti seminggu psl apa....asalnya aku nk ajk huby aku follow sekali tpi huby aku ada hal lah pulak...x per la kan mayb next time la kot..
aku bukan p mna pun...just follow my mum n dad lahh nk p konvo adik aku then nk lajak terus tgk mak tok aku...dah lma sesgt aku x tgk...ada lah dkt 2-3 tahun.
ari nk bertolak tu pepagi aku bangun siap apa2 yg patut.beg aku+beg bdk2+bakul susu+beg galas zety+pampers lg..byk la pulak aku nk angkut...larat ke ni!
lepak umh mama pas2 terus gerak dlm kol 9..target nk p umh abg aku kt pj.dlm keta aku x dpt tido pun...phm2 je lah ank aku bukannya nk dok diam.skjp dok dpn pas2 dok belkg pas2 gado pas2 menjerit2 fening lahh aku.smpi pj lebih kurang kol 4 lebih la...nk kena naik tingkt 5 lah pulak.nasib la ada lif kalo tak patah lah pinggang den nk angkt brg2.dah setel semua aku pe lg bedal mkn dlo perut dah lapar pas2 tguuu abg dan kak ipar aku balik.rindu nk jumpa ank sedara yg dh makin tembam tu...
ari ke2 aku kena tinggal dlu kt umh ngn bdk2..mk dn ayh aku pergi dlu konvo adik aku..aku g ptg2 cikit bukan sng nk control bdk2 ni dah la org confirm ramai kan.korang tau apa dorg buat...haaa tu dia..

bergya sakan dkt spec yana laa












No comments:

Related Posts with Thumbnails