Friday, June 19, 2009

cameron lagiii



waktu perasmian

perasmian dlm kol 5ptg...so tugas aku kena ambik gambar jer.snap sana snap sini...tugas korang pulak kenalah senyum lebih2 mcm iklan colgate...hehehe so gmbr aku x lah byk mna pun..yg tempias2 jer..abis perasmian siap2 nk mandi lahh nk semyg jemaah then bru bole mkn mlm...punya mengantok time ustz sanusi bg tazkirah...setan bergayut betul sbb bukan aku sorang je org lain pun sama gak siap terlentok2 lg.bila time mkn bole lah pulak celik mata ni...

hidgn mkn mlm lauk gulai daging..pas dah kenyang apa lg bermula la pulak tugas aku ambik gambar..time ni penduduk kmpg kuala boh pakat2 dok lyn citer upin&ipin...nasib baik generator bru so penduduk bole la lyn smpi habis....


korang nk tau first day dah ada dah yg nk balik...mnakan tidak x sanggup tido dlm sleeping beg yg nipis dah la bantal peluk pun x der kt sebelah...heheh jgn pikir lain ok! aku mmg x leh tido lah kan..kt tmpt baru mmg cm gitu susah benor nk pejamkan mata...kelipok kelipok mata ni...entah pkol bape aku tido pun x sedar.alih2 dah pg...

second day lps breakfast masing2 ada tugas.kje aku memfollow mama nani dr umh ke umh bg sejadah.aku cm besa ambik gmbr lakan.abis dah settle smua pergi jln2 kt sekitar sungai...main air je dulu blom nk mandi lg...pas2 kena pulak ikut geng laki ambik bdk sekolah.jln bape meter entah tapi bole tahan lah mcm naik bukit trun bukit.smpi sekolah lepak2 dulu kt pondok2.time tu bayangkan kol12 tgh ari mmg pns lakan...w/pun kt tmpt sejuk.


kt sungai kuala boh
kt pondok sekolah
masa nk balik tu dah la perut lapor dgn pns terik lg mmg dugaan betul.aku tgk ank2 org asli steady jer siap berlari2 lg panjat bukit.yg aku kt blkg ni dah tercungap2...ingtkn nk jln sekali alih2 bpak dorg ada yg ambik naik mto siap muat 4 org lg satu motor...ini x adil...aku pun nk naik gak!aku kuatkan smgt gak jln smpai ke sudah...akhirnya smpi jugak.apa lg capai air dlu pas2 mkn x tgk kiri kanan dah..cuba korang bygkan mcm mna agaknya aku melantak waktu tu...ish mestilah control ayu jugak kan...ayat cover punya :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails