Tuesday, April 7, 2009

weekend wif luv

cuti sabtu ngan ahad

sabtu :-
smlm huby aku tido kt ofis coz balik lwt dr program mlm pra garduan.aku tido kt hall jer ngan bebudak.zety mtk susu then terus tido balik.aku bujet huby aku balik sndiri coz moto ada kt ofis.tpi moto x mau start pulak.nk tak nk aku kena ambik..aku siap lebih kurang then terus pecut ambik huby aku.beli roti canai buat alas perut then smpai umh bebudak dah bangun...
bermula lah adegan main2 then menangis...letih aku jga dorg ni,dah nma pun budak2 kan so lu pikir lah sendiri...huby aku sambg tido mayb x leh tido kt ofis.aku siap msk2 bg mkn dorg then tgk tv je lah kje aku.ptg bru kmi kuar picar4...ingtkan nk pi postoffice sekali tutup la pulak.naik ats cari pampers then bwk g main kt playgorund.dkt pkl 7 kami balik...

ahad:-
aku jga tgk huby aku x der.aku call rupanya dah p market pas2 nk singgah roadwalk.aku bgun
basuh baju then kemas2 umh lebih kurang pas2 mngadap tv.anak2 aku cm besa akan memunggah mainan pas2 bg sepah...pas2 eisya usik adik,adik nangis kuat2 panggil mama then aku marah2 sambil jegil2 mata then senyap pulak...selang 5 minit jd lagi...warghhh geram nyer aku....x reti main senyap2 ker...itulah life aku time weekend.huby aku ptg dah cabut coz ada perjumpaan club keta nyer.tinggal lah aku bersma2 bebudk...esk dah kje mesti boring coz kje aku kt ofice dah setel dr last week.apa nk buat yer!

No comments:

Related Posts with Thumbnails