Thursday, April 16, 2009

~pictr langkawi~

yang ni lak aku pi makam mahsuri,air perigi ni katanya x pernah kering.cuci muka cikit kalo nk awet muda...jgn diminum takut pulak ada yg terkena racun.tour guide yg bwk kami ni nmanya kak zura...mmg x kedekut cerita.apa yg dia tau semua dia inform kt kami.
nmpk tak helang tu...mmg besorlahkan..dh nmapun replika.inilah dataran helang.masa aku pi dlu2 rasanya x der lg tulisan langkawi tu.agknya sekarang dorg dah upgrade cikit.mls aku nk panjat ke ats.aku suh bdk2 je yg naik then kerja aku ambik gmbr...
lg sekali aku letak gmbr pantai beras basah ni.tmpt mmg cantik tpi sayang toilet pun dorg x sediakan.sib baikla
aku x mandi sama.kalo tak jd ikan masin lah aku..aku x mandipun kulit aku still burn.mana taknyer waktu aku sampai kt pantai ni waktu tu matahari dah terpacak ats kepala.mmg panas btul.2 jam jugak la aku tgu bdk2 dok mandi.

No comments:

Related Posts with Thumbnails