Sunday, April 26, 2009

~sukan tahfiz~

aku kena siap awl psl abg aku x ikut ktanya nk jga zety.tmpt sukan eisya dkt je ngn umh aku so aku siap lwt pun still smpt lg.sampai sna aku nk parking lak susah.so aku kenalah parking jauh cikit.alhamdulillah cuaca ok x ujan mayb panas sbb aku dh rasa kebahangannya.eisya start dgn perbarisan pas2 ada senaman ringan.comel sungguh aku tgk bdk2 menari poco2.lps tu eisya ada game so aku lari jap beli air kotak ngan biskut buat alas perut.eisya umh biru sbb dia pakai reben biru kt bajunya.
sama cam tahun lps gak.harap2 kali ni eisya leh jd juara lg.




eisya dalam perbarisan siap peace lg.x main lg tpi cuaca dah start panas.
nasib baik eisya start main dulu.gamenyer senang jer just lari ambil pen dalam baldi yg diisi air dan bola.just ikut time yg cikgu set jer.lps cikgu tiup pritttttt jer bdk pun stop berlari.aku dok tepi siap bg semangat kt suma bdk2 mmg hapening lah bdk2 nie. dkt pkl 12 aku tgu sampai program abis.aku main kerusi irama tmpt ke-4 jer.eisya still mengekalkan juaranya dalam umh biru.tahniahhhh

No comments:

Related Posts with Thumbnails