Sunday, April 19, 2009

bola ooo bola

mlm sabtu aku ingt nk layan akedemik fantasia alih2 huby aku ajk tgk bola.siaran langsung kat shah alam perlis lwn dgn selangor.apa lg sudah tentunya aku sokong perlis.negeri huby aku...tpi aku sokong selangor jugak sbb tanah kelahiran aku.hehehe...first game mmg rancak rugi ooo x tgk...aku x ingt minit ke berapa selangor mendahului 1-0 then 2 minit pas2 sama 1-1 sampai abis separuh masa pertama.pas2 masuk second half gawang perlis mcm goyah psl selangor asyik serang jer...refree masatu mcm dah berat sebelah.asyik bg free kick utk selangor.mcm hampeh.by the end perlis kalah jugak di minit2 akhir dgn tendangan sudut dan di sudahkan dgn tandukan amri yahya.frust betui huby aku masa tu...nk wat cm ner kan.kita tgk pulak nnti mcm mna selangor bertembung dgn kelantan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails