Friday, April 10, 2009

meting...meting....

minggu ni sibuk ngan meting...bosannn tul...bukannya aku x suka bermeting
tapi nk dok kt kerusi lma2 leh sakit punggung nie..dah nama pun kje kenalah ikut
arahan kan.first sekali meting fakulti...besalah agenda mestilah psl keje2 dlukan
then masuk bab khidmt masyarakat ngan family day.psl khidmat masyarakat
confirm aku kena pi cameron highland kat kampung kuala boh...tau tak tmpt apa ni...
kalu nk tau nilah tmpt org asli..so kita leh berkenal-kenalan dgn dorg ni kt sna
so far kt sna ramai yg islam.so x lah susah ati sgt...cerita psl family day lak
kemungkinan besar kena p taiping golf resort.tmpt ni aku dah besa
p.ikutkan aku teringin nk pergi sg klah hot spring tpi cm jauh sgt so dorg semua
decide nk p dkt cikit.ikut je lah kn.

esknya pulak another meting wif tn pengarah.byk discuss psl kje...tau2 je lah kje
gomen ni kita byk releks compare kje kilangkan.mmdgkan musim gawat ni byk kekwn
kita yg kena buang kje.sian kt dorgkan..so kita yg dah keje tetap ni kenalah bersyukur..iye
tak...jgn mkn gaji butajekan...bwk2 lah insaf sama!aku pun nk pesan kt diri aku jgak..

No comments:

Related Posts with Thumbnails