Thursday, December 25, 2008

progrm lg

ari ni aku kena dgr program pembtgn akademik dr pg smpi ptg.
first tu mmg excited nk dgr siap dtg awl2 lg.then bila dah start mula
la aku ngntuk.bru aku tau rupanya program ni mna2 lectr yg pi
program mna2 ats tajaan kena mai balik bentang kt owg lain tuk
share maklumat la.nnti aku kena wat jugak ker??? oh tidak!!!
w/pun agk boring but time kudapan mmg selera abis..sedap!!
pas2 aku lari jap pi ambik pictr utk buat card staff bru.
ptg dah x ramai lect yg attend but aku still dgr gak...nasib baik
presenter dia ok so aku dgr la smpi abis..

mlm lak my team fc wat friendly ngn geng kepala batas.main just
nk ambik experience mmg best tul.geng sna mmg hebat so kita clap
cikit utk dowg.pasni leh la lwn lg kan.utk my team fc still perlukan
byk lg latihan so chayok!chayok! aku balik mmg tied giler...zety lak
demam sian lak kt bby aku tu.nasib baik sok cuti ibu jga adik yer
bole la ibu releks cikit2 kan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails