Monday, December 8, 2008

hari raya aidiladha

lps balik dr kampung fuhhh letih gilos
rasanya wat kenduri ni.mmg x cukup kaki
tangan.semuanya nk kena buat seperti yg
di planning.jd pengantin sehari ni mmg la syok
tapi mcm2 kena plan dr awl supaya x termiss
apa2.so far alhamdulillah segalanya berjln ngn
lancar.

raya korban kali ni aku raya umh mk aku la
pg tu aku siap basuh baju kotor then sidai dlu
then siapkan anak2 baru aku siap.papa pun
pergi semayg raya dkt umh kami je.dlm pkl 11
kmi gerak p umh mama.smpi sna aku pe lg
terus melantak dlu.lapor gila dr pg x mkn apa
mam aku mask nasi impit+kuah kacang+rendang
daging.

abah aku awl2 lg dah pi korban so dia balik bwk daging
agih2 kan daging kt owg dkt2 ctu je..mama aku kta
korban kali ni utk pakcik aku ucu...zety punya aqiqah
10hb. kt mengkuang dem.papa kena lah pergi nnti.
nmpaknyer aku mkn daging je lah 2,3 ari ni...

No comments:

Related Posts with Thumbnails