Friday, December 5, 2008

balik k@mpung

cadangnyer nk balik kampung awl kan...kan ke
kenduri so kenalah buat apa yg patutkan.
but papa pun letih, aku lak nk lapor diri dlu so aku pun
pi bereskan apa yg patut.. pas magrib kmi pun
gerak lah. smpi sna terus pi umh mkjang.tok ngan wan pun
dah ada kt sna.owg langkawi pun ada dah dok
tumpang umh mk tok.ramai dah owg..ada gak yg
aku x kenai but buat kenai2 je lah.mayb sedara
sebelah pakjang.

khemah dah psg,pelamin pun dah siap,bilik pengantin
pun dah bersusun rapi.farah dah uruskan semuanya
esk aku just tlg susun bunga telur n cenderahati utk
sedara2.senang je keje aku.esk mlm farah dah nk nikah
so mlm tu dia dah pakai inai...baju nikah pun dah siap just
nk pakai je...mesti dah x sabarkan bergelar *isteri*.

No comments:

Related Posts with Thumbnails