Friday, December 19, 2008

kursus TOT

mana yek aku menghilang....x p mna pun aku just pergi
kursus TOT at Merbok.aku bertolak ari ahad lg..dlm bas bole
kira bape owg je coz ramai yg pergi sendiri.so aku dok ngn
diyana jer.about half an hour kmi smpai kt sna.lps ambik kunci
bilik letak beg then terus cari tmpt mkn coz ari dah mlm...
susah jugak cari tmpt mkn sampai ke tanjung dawai lahh kami
aku just order nasi goreng paprik & teh ais.lps smua dah kenyang
kmi pun direct terus balik coz sok pg nk kena bgun awl...

episode 1
pg bgun dlm pkl 6..mandi siap2 then bf 7.30pg...masa tgu tu...
aku t'serempk ngn geng perlis sis malini...rupanya dia pun join
sekali.pkl8 dah kena dok dlm dewan utk perasmian & intro
serba sedikit apa yg akn berlaku pd bbrp ari nie.

episode 2
so far perjlanan kursus ok.aku bole beljr dr pglmn utk berdpn
dgn student nnti.LDK ~latihan dlm kumpulan~ kena discuss
about the topic then give some idea then kena lah preznt
mcm tu lah ari2.

episode 3
aku x sabr nk balik dah...mama call bg tau zety dah gatal2 balik
aku decide nk kena gak ambik kt keramat.mlm ada penutup then
mkn2 bbq.aku mkn tahap kebulur k...mmg cedap sgttt

at the last day pkl 9 aku dah bergerak balik png.apa yg bole aku
rmuskan kt cni kursus ni nk mengjr kita menjd fasilitator yg
bagus, then yg penting sekali utk bntu bangsa melayu..

No comments:

Related Posts with Thumbnails