Tuesday, December 2, 2008

Artikel 153

1st dec awl bulan je dh kena dgr taklimt psl artikel 153
turn aku pkl 11pg b4 that dah ada yg start pkl 9pg.dlm 15 minit
nk start aku gerak la..siap ambik tumb print lg dah kta wajib hadir
so pe lg cm excited nk tau apa diakan.then tgu punya tgu pkl 11.30
bru start.rupanya info psl kedudukan istimewa bumiputera
kira include sekali sabah/s'rwk.

ceramah by lectr law sudah tentunya aku ni x bape intersted sgt
kan..mulanya aku dgr la jugak then lps tu cm ngantuk la..
bukan buat2 tau mmg ngntuk nk wat cam ner.mmbr yg
dok sblh aku leh lyn lena lg.mna tahan kan..pas2 sorang2 cabut
agaknye x tahan lah tu.but aku still stay smpi time lunch hour
1/2 jam pas2, aku pun tumpang cabut sma.hope jgn la yg ikut perangai aku
yer...buat malu majlis je main cabut gitu2...

No comments:

Related Posts with Thumbnails