Saturday, December 13, 2008

pg yg kelam kabut

bangun kira awl dah tapi stay terlmbt gak
warghhh nape slow sgt nie setiap pergerakan..
papa ari ni ada icstie..bos dia dah call pg2 lg..
papa ni pun satu dah tau ada program bangun
lah awl cikit.ini tak nk tgu aku jugak bangun,iron kan baju
siapkan baju ank2...lahhh x baik ungkit pulak
(ish but its true laa) tpi besalah aku dah lali
ngn keje aku tiap2 pg.ari ni papa hensem ngn bju baru
bos dia bg...aku dah usik dia pg2

aku: pa nmpak maskulin lah ari ni
papa:ye ker
aku:tpi kan pa nape pkai poshbeg tu nmpk x sesuai la
papa:tpi abg rasa kena pakai gak laaa (sbb dia mmg suka pkai)...

aku pun no komen lahhh elok bg dia elok la bg aku
aku drop papa kt ofis then aku kena la antr ank2 aku
at first aku antr zety dlu coz eisya leh pegang adik
dia masa aku drive.risau gak kalo2 terjatuh..
pas drop by zety keta x leh start lak..sudahhh
minyak abis ker ke bateri wat hal...aku dah panik
pas2 aku panggil abah aku tlg tgk kan.sekali abah
aku start ok la pulak.ishhh buat gempk jer...then aku
pun pecut terua g petrol pam.mmg minyak d kering
betui.at the same time aku beli la roti ngn kopok eisya
bg dia alas perut.lps aku antr eisya abis dah tugas aku
then trusssss balik opis..

No comments:

Related Posts with Thumbnails