Thursday, December 4, 2008

congrate utk aku!!

korang nk tau apa nyer.meh aku nk bg tau apa
sbb nyer yer...aku dpt offer letter
mcm ni bunyi nyer "sukacita nya anda berjaya
dalam temuduga tempoh ari"dn rasa x caya pun
ada.mmbr aku yg baik ati ni tlg ambik kan surat
aku.dah dkt pkl 5 ptg time tu.aku ingtkan dia main2
sekali btui la..tq en k.nizam...hnya kmi ber2 je
dpt mayb geng lain kena tgu lg.aku x sempt nk cite kt
huby lg pun dia on the way dr pd.aku ingt nk bg suprise
tgu lah dia balik nnti..

ptg tu cam besa aku main futsal dlu.bagi letih2+gelak2 dlu
then pkl 7 aku gerak balik umh.sampai umh aku jumpa
my mum...dia peluk cium aku yg busyuk masham nie..
kan berpeluh main tadi...hehehe mesti mak aku bersyukur
ank dia berjya gak...alhamdulillah berkat doa mak aku gak
aku sengih jer..

dlm pkl 10...abe aku dah smpi so aku p ambik ngn adik aku
buat peneman.masa tu aku bg tau la yg aku dah dpt surat.
abe aku pun cm x caya then dia ckp la pasni kena panggil
puan s...... lah yer..cheh nk kena kan aku jugak..
abe aku bwk balik buah tgn cikit utk mk mertua dia
then utk aku dia belikan tudung+baju.thanks papa..

No comments:

Related Posts with Thumbnails