Sunday, October 25, 2009

surehebohhh...

x planning pun nk g...sekali adik aku ajk..aku pun follow je...abg aku lak sibuk ngan kje so pe lg aku merayap ler takan nk dok umh jer.nk kuar awl tpi adik aku tu siap punya lah lmbt.dkt kol 11 bru lah nmpk btg idung.perut masa tu mmg tgh bunyi giler2 lah...mkn kt sna je lah...

sure heboh btu kwn
muka tgh maintain lg

masa smpi tu keta dh bersusn.dah la panas.....ramai org lg...berpeluh muka ni mcm pas mandi jer.semua org pegang payung tau!sian la yg bwk ank2 kecik termasuk la ank aku terpaksa main panas.

masing2 berpayung

beg dutch lady,ribena ngan munches

shuhadah majalah3face dh burn
zety kepanasan
main belon pulak..berebut ngan kakak
aku rasa mls lak nk mkn dgn org ramai2 so kmi decide mkn kt jusco jer..ada aircond.dlm kol1 pm kmi gerak.x tgu lma dahh..terus blah...sampi jusco terus g chicken rice shop.sementara tgu order ank aku dah siap naik ats meja...zety yg paling cergas x mau dok diam.aku nk mkn pun ssh.so kena mkn ikut turn,so far mknan kt citu x sedap langsung.aku bg 1 bintang...

zety tgu order

lmbtnyer....mna order ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails