Sunday, November 1, 2009

balik ps

kmi siap awl2 sbb ada kematian...sedara tok meninggal.innallillahirrajiun...aku x sure sakit apa tapi mmg sedara tok ni jiran ngan tok dlu tpi sbb kn tumpg tanah org dia terpaksa pindah..lps ambik ayh kt bayan lepas terus kmi gerak ke umh tok.ayh pun balik nk berubat.ayh pun x bape nk sihat sgt.smpi perlis dkt kol 12tgh.mkn dlu kt umh mk jang then terus g umh sedara tok.x lma lg kak chik pun nk kawin.mesti dia sedih ngan kematian mk nyer.hope kak chik bersabar yer!
mlm ada perlawanan bola antara kelantan ngan perlis.aku punya lah smgt menyokong alih2 kalah gak dgn kelantan 3-1 mmg x sempt nk kejar.sian kt dik wan siap kena masuk sepital psl terjatuh masa game tu.but syabas buat shazwan zainol.lps ni kelantang akn bertemu dgn n9.aku nk sokong n9 lahh.

player perlis
esk nyer ayh,tok ngan wan semua g berubat.aku je dok umh prepair breakfast.bdk2 bgun lmbt so snglah cikit kje aku...aku just msk bihun jer...tgh ari mkn kat umh mk jang pas2 siap2 nk balik png.bf balik umh tu terus singgah car4 teman ayh cari brg cikit utk mk.

aksi bergaya bf tido

No comments:

Related Posts with Thumbnails