Saturday, October 10, 2009

open house part 2

zety wif mummy
this week pulak turn umh aku ngan din.aku wat nasi impit,rendang n lontong..wife din lak buat spaggeti ngan mushroom soup..yg bestnyer kmi order lak sate...menu yg di tunggu2...nasib baik aku sempt msk semua sekali...seronok gak bg org mkn ni hasil air tangan aku sendiri hehehe
vangga giler dh nie :)
pain,fida,din & wife,aku & huby,farid,lan,farah,jue,azri,jihad,diyana


dlm kol 10pg mmbr2 pakat2 mai sorang2..x buat kt umh aku kmi just tumpang jer umh tamu...lg pun umh aku dh la sempit.kalo masuk 10 org mcm tin sardin lak nnti..mkn sampai puas2 yer....pas2 kita nk pi beraya umh kak che kt kpala batas.



kak chee house nice sgtt kn


siap mkn semua..kemas2 pas2 terus siap zasss....sampai umh kak che menu utama nyer mestilah kek coklat.nyum nyum mmg sedap laaaa....aku dok terliur lg dpn pc ni....teringt masa mkn kek coklat disalut kacang tu...every year mesti kak che buat...pas dah lyn satu pinggan kmi mkn mee kuah yer tawan2...aku terrrbg tumpah air lak...pe lg kalut2 lap pakai tisu..nasib baik lah ader ank leh gak cover2 kalo tak bikin malu jer...

dpn umh ct kt alor star...aku terkepit ngan diyana


dah kenyang...solat dlu pas2 terus g alor star....jauh la jugak dkt 45 minit nk sampai umh ct.kt umh ct kami di jamu dgn laksa,sate ngan ketupat.perut aku ni rasa dah x boleh isi dahh...tpi mkn la jgk cikit...dkt nk balik umh kmi singgah umh shah....time tu dh magrib..tumpng solat ngn mandikan bdk2...shah dok kuarters perguruan.so far selesa gak la..menu dinner kami soto,bihun,begedil bunga....sedap sgt...tq yer.dah jom balik....!

last umh shah....zahir pun ader

No comments:

Related Posts with Thumbnails