Friday, October 9, 2009

jamuan raya ofis

pg2 masuk meting dolu...discuss utk barkan student...so far kje aku bukan la nk mem barkan

tpi x heran lah kalo student tu x der kesedaran civik....asyik ponteng class jer cm ner...so sape nk jwb...lu pikir la sendirikan...

pas meting agenda seterusnya adalah prepair tmpt tuk mkn....aku tolong potong cikit2 pas2 blah sbb aku kena iring pengarah lak...ape kejadahnya aku jd pengiring ni..bukan ke ofismate aku ramai yg cun2 lg....ke aku terlebih cun yg kena pi panggil...oppsss terlebih sudahh!

janji kol 11 sekali kol 11.30 bru leh mkn itu pun lps dgr pengarah berucap sepatah 2 kata.apa yg aku ingat dia pesan mkn tu berpada2 sbb mcm2 penyakit yg boleh kita dpt akibat dr mkn berlebihan...btui2 mmg x dinafikan sbb mkn manusia gak boleh mati!
jemput mkn yer kawan2

izan tgh cedok bubur aym pm nani



mcm2 dok ada!

No comments:

Related Posts with Thumbnails