Wednesday, October 21, 2009

my dad besday

tgh ari aku ngn izan lyn cite papadom.citer nyer psl life father with her daughter.before wife dia mati bpk dia nmanya saadom sibuk ngn kedai mkn at last dia menyesal then dia azam la nk jga anak dia nma apa ek aku pun lupa.sbb control sgt ank dia ni mcm terkonkong la kan.so dia pun decide ar nk study jauh dr bpknya...dr ctu bermula la ceritanyer...nk tau lebih2 tgk la yer...
touching la jgk biler tgk pengorbanan seorang ayh...

ptg tu nk ambik zety aku bru la teringt ari ni besday my dad...mcm mna lah aku terlupa.balik kje terus g jusco cari sandal.kek mama dah buat...sate aku sponsor laaa.....


byk choice pilih yg mna berkenan

aku doakan dady aku tu diberi kesihatan berpnjgn...bahagia dgn isteri & anak2 dan sentiasa di lindungi Allah swt.Amin.


kek lapis pandan & choc....kek gulung strawb....sgt sedap

bihun sup pun ader

sandal for my luv dad

No comments:

Related Posts with Thumbnails