Saturday, October 3, 2009

open house part1

every year geng abg aku akan buat open house...lps beraya ngn family last week this time raya dgn mmbr2 lak.aku punya turn next weeks...x tau apa nk msk lg.tgk la nnti aku pikir2 kan.pg tu bgun awl2 mandikan bdk2 then siap terus g carwash dulu.keta pun nk kena mandi jgk..dah lma x cuci...
singgah carwash pacific

purple color

hubyku sedondon ngan aku

pas tu g petrol pump isi minyak...then gerak g hentian sg bakap.kumpul reramai pas2 bru gerak berkonvoi ke bukit merah umh rizal.dkt 6 biji keta la jugak...punya la jauh si rizal ni hari2 g kje balik kje.letih kt jln jer...mmg tabik spring la kt dia!

nk bg muka nmpk kurus...idung lak kembang

zety nmpk ibu tak??

sampai umh rizal dh dkt kol 10.30.perut tgh lapor pe lg makn pun laju2.menu umh rizal bihun sup ngan soto.pencuci mulut dadih...rizal ni peminat ikan kelisa.dia boleh tmptkan satu bilik khas utk buh aquarium ikannyer tu...giler ikan lah dia ni

din wif kelisa

din ngan abg siti mcm janji jer

zety,eisya & hana montana

get ready dah nie

famili aku+pain+rizal puple,kak sue meroon,din biru,diyana yellow

open house ke-2 kmi serbu umh farid..dgr citer mk nyer hidang mkanan tgh ari terus.nk g umn farid punya lah ssh jln sempit je kt btu kurau.

follow keta diyana

zety keletihan

kt umh farid mkn cm meja pengantin

tn umh dok kt tgh yer...

singgah masjid solat zohor pas2 zasss p umh lan.kt umh lan kmi tgu char koew teow larrr.perut mmg dah kenyang giler...tpi aku bedal jgk sepinggan.udang+kerang punya byk lan taruh...licin smpi menjilat jari..aku tumpang solat asar dulu kt umh lan.kemudian nk gerak ke btu kawan umh azri...

dpn umh lan

kt umh azri menu besa mestilah nasi dagang...sedap oooo.mkn gak la cikit.nnti kempunan la pulak,ank aku dok berulang ambik coklat mentang2 la azri ni tokei kedai runcit.abis jgk bdk2 dok ambik cikit2.

nasi dagang+air pandan

family ku

last umh azri nk balik dahh mata dah berat

No comments:

Related Posts with Thumbnails