Friday, May 28, 2010

kursus pemantapan fasilitator

date : 25 - 28 mei 2010
venue : uitm terengganu

second time aku ke teregganu, perjalanan yg mmg meletihkan coz hampir satu ari dok dlm bas.dok layan movie cina pas2 bersmbung ngan v3 pun x sampai lg.stop mkn lunch pun x menyelerakan gara2 nasi goreng aku dihuni seekor lalat....potong selera tul....apa punya kedai mkn ler...confirm kitchen kotor tahap gaban..

kitorang sampai around 8pm at kolej redang.cheak in then terus masuk class pertama...sesi bermula dgn perasaan di saat itu...of course aku bg tau letih
pas2 apa yg diharpkan slps program...diteruskan dgn sesi perkenalan diri bersma tredmark masing2...

second day full day dipenuhi dgn pelbagai game dn ldk.best sgt x sia2 kami dtg dr jauh ni.aku dilantik sbg ketua gorup 1 dgn memberi gelaran double p (2p) next group rayan,the best,d'sun,honey star and ??? lupa la pulok..mlm more to kerohanian.byk mengingatkan ttg surat wasiat dn kasih syg persahabtan.

3rd day aku mmg terkena dgn game 7up.game ni aku dh tau masa aku g esq tpi still aku wat mistake.hehehe i'm sory...last game manusia,harimau dan pistol.group bsr kami berjaya menjuarai...happening sgt time tu..ptg is shopping time at psr payang.aku just cari kain batik,kaften and keropok.balik we all singgah mkn kt tepi pantai.aku order sotong and udang goreng tepung.mmg layn abis ar...

4th day pg2 bgun awl coz ada tracking masuk hutan.adventure tul la nk kena naik n turun bukit.berpeluh mmg x ingt.dah bsh lecun bju ni...syabas buat geng hotel coz berani menyahut cabaran...after lunch bersiap2 tuk pulang.horeyyy leh balik...

No comments:

Related Posts with Thumbnails