Saturday, May 8, 2010

eisya sukan 2010




programe : sukan tahunan
date : 8 mei 2010
venue : pdg flat

eisya bgun awl kejutkn aku...bru aku teringt aku kena temankan eisya sukan ari ni
siap2 lebih kurang terus gerak...nasib baik la aku x kategori lambat sgt...this time eisya still group biru.hopefully can win again..2 tahun berturut2 eisya juara...
program berjalan mcm besa last year ada perbarisan,bacaan doa dan xtvt senam cergas.

pas2 sukan pun bermula.turn eisya lambat lg so kmi breakfast dlu then bru masuk barisan semula.cuaca agak panas berpeluh2 la aku dok menunggu...sian lg kt bdk2..
mk pak berpayung tepi anak2...eisya main 3 game pas2 terus kitorang cari tmpt berteduh.aku belikan eisya puzzle then sementara tgu hadiah kita leh main sama2.
dady eisya dtg ngn adik pun dh lewat...hope gak dpt cabutan bertuah tapi hampeh jer...bukan rezeki lah tu...dkt pkl 11.30 kami pun beredar...

ooo yer...lupa lak nk bg tau this time eisya dpt tmpt ke-3....x per next year kita try lg..

No comments:

Related Posts with Thumbnails