Saturday, May 15, 2010

family day pewani







hemmm cm ner nk mula yer....cam ni ari tu aku teringin la nk bwk bebdk g mandi kt sedim.so ada family day pewani ni aku pun bg lah nma.on that day huby aku x dpt pergi isk isk coz dia kena g kuantan.hemmm jln sakan huby aku ni...nk wat cm ner aku takan nk tolak...what i do just bwk je adik aku tuk temankn aku jga bebudak..

dlm kol 8 kmi berkonvoi ke sedim...location umh mama nani...hmpir sejam jgk la traveling...dh sampai terus daftar diri then terus ngan agenda makan2.perut mmg dh lapor sgt.apa yg best ada bihun goreng,nasi lemak,karipap,sandwish dll...sambil mkn pengarah pun berucap sepatah dua kata...layan

diteruskan dgn acara kanak2...eisya berjaya mengutip sumi n sweet...1st winner
then mengcolor la pulak...eisya hnya dpt 2nd winner...dh abis suma game bru lah kitorang mandi puas2.dah lma x mandi sg. best sgt leh berendam dlm air lma2.dlm kol 5 kmi bergerak pulang...

No comments:

Related Posts with Thumbnails