Thursday, May 20, 2010

good news



meh aku nk citer psl smlm.pg2 aku setelkan pembelian aym dgn pak bakar aka pak ngah.ni semua gara2 khidmt masyrakat...pas2 aku dpt ler msg dr wahida jpp.dia kta nma aku listing induksi jun ni...wahhh btui ker cm x caya jer...ye la kan aku ni berharap sgt dpt p sbb aku dh hampir 1 taun setengah...nnti lambt2 lambt la aku confirm...
dah la ari tu aku dh tolak coz g sabah this time aku sure lah smgt wpun kena rempuh 16 ari kt kpg gajah...
usaha nk tgk sendiri dlm portal x kesampaian biler bos panggil mengadap...
dh setel bru berhorey !!!

alhamdulillah mmbr sengktn aku semua pergi sx.tinggal la nizam bersoloan kt ofis nnti,terlepas la aku nk g pangkor family day fke....hope next time aku leh join.
bila di pikirkan aku kena tinggalkan huby & my 2 little princess cm ner lah yer...
sian pun ada...dady dorg lak kena pikul tanggungjwb nk kena urus itu ini...nnti kan pengalamn aku induksi 2nd time...

No comments:

Related Posts with Thumbnails