Friday, December 17, 2010

kehilangan x kembali

baru2 ni aku baru jer kehilangan maktok...nenek sebelah mama aku...berita kehilangan nya pada tanggal 13 Dis 2010 @ 1930 pm...mmg aku betui2 terkilan sangat sbb x sempat nk jumpa di saat2 akhir.bru pg tu mama aku call tnya samada aku dpt balik ke kmpg weekend nnti.tapi ajal dan maut penentuan yg maha esa.sapalah kita utk menghalangnya..

mama mesti sedih sgt kehilangan maktok...lebih2 lagi tok wan aku yg berkongsi suka duka...mungkin dia x dpt terima.sapa yg x sedih kehilangan isteri tercinta.
kami adik beradik alhamdulillah dpt berkumpul bersama2 mambacakan surah yasin semoga arwah maktok ditempatkan bersama-sama org beriman.

niat di hati aku utk sama2 menguruskan jenazah maktok..alhamdulillah aku dpt mandikan, kafankan, solat dan kebumikan di tanah perkuburan di tanjung keramat...
pemergian arwah maktok masih aku rasai sehingga hari ini...al-fatihah

No comments:

Related Posts with Thumbnails