Monday, November 29, 2010

hari graduasi & penyampaian hadiah





cukup tahun je...mula lah pelbagai progrm.this time eisya kena wat persembahan nasyid 'sepohon kayu'...every time dok berlatih dpn aku ngan huby...still ada kesilpn senikata....dah aku btulkan tapi still wat gak...eh eh anak abah nie...
aku kena prepair bju color merah and tudung color putih utk eisya.jenuh gak la mencari...at last jumpa gak kt kamdar...
last year x bwk zety...kali ni bwk zety tau je lah over excited kalahkan kakak...nasib jgk dia mau dok diam.just usha bdk2 dok berlari2 x henti2.eisya dpt gak hadiah...ceronok lah bdk tu siap tayang kt adik lg....huby aku promise nk bwk g tgk dinosour je kt jj.





tiket sefamily rm14,bila dah masuk zety dah mula suh dukung....alamak aku dh la x larat...apalg abah la jd mangsa...hehehe..zety mayb x besa tgk live...takut lah kot...dah lma cikit baru dia mau berlari sana sini.eisya steady jer...puas gak la tgk tapi kalu leh pegang kn best....

No comments:

Related Posts with Thumbnails