Tuesday, December 28, 2010

cedap nyer!!








weekand yg lps mama,adik ngan nenek aku datang umh aku...mama ada class wat kek kt area perda..so tinggal la nenek ngan adik aku jer...ari sabtu x der planning g mna lg sbb time tu aku sibuk nk wat home made choclate..saje suka2 sbb bahan2 dah ada tapi dsbb kan mls smpai skrg x terbuat...bila ada adik aku ni baru mai semangat sikit.kmi layan wat choc smpi x sedar dah hampir kol2...omg aku x prepair lunch lg...nenek mesti dah lapor...huby aku terus zass cari lauk kt bumbung kuning jer...
dia bising lah jgk kt aku...sbb x entertain nenek...silap aku gak...salah timing..







haaa tgk la hasilnya...sapa2 berminat nk order sila lah....insyallah akan diusahakan..
pas mkn lunch aku bersiap nk g kenduri umh pengarah...segan gak la coz dh lwt sgt aku pi...tpi dah di panggil so g jgk la..time sampi tu keta bersusun lg...so x la rasa malu sgt...pe lg second round kitorang mkn.gerak balik umh terus ambik mama ngan nenek bwk g kedai eazybake...tpi tutup la pulak...dh namapun coti krismas so x salah la kan...at last aku bwk g crisco kt sg rambai...nasib la buka...pas2 gerak g jusco cari kain tuk nenek...aku pun rembat gak 2 psg....entah bila nk tempah pun aku x tau...buat stok je lah dulu dlm almari..

No comments:

Related Posts with Thumbnails