Saturday, December 18, 2010

seharian di rumah :)



dah nma pun cuti haruslah aku bgun lewat, but bukan bg huby aku...mesti dia akan bgun awl cari breakfast then mesin bju siap2...sbb dia tau isteri nya lmbt lg nk bgun....huahuahu...bila dah bgun aku akan kena berleter cm besa...
lps mkn sma2 kmi akan discuss apa nk buat ari ni...ikutkan plan mmg lah niat nk berjln ke muzium lilin pas2 singgah pesta penang...but kt umh ni mcm2 kje nk kena bereskan dulu.
first thing kami lipat baju bergotong royong...perghhh punya lah bertimbun kalu jual kt pasar mlm pun laku ni..buat kje sambil layan2 tv abis lah jgk...pas2 smbg ngan susun tmpt bju gugurls...dah beli drawer pun rasa cm x cukup tmpt nk buh...
second part kemaskan hall...besanya kmi akan decorate ruang dgn apa yg ada jer..aku berangn gak nk cat dinding & ganti curtain baru...fulus lak x der time2 ni...so wat lah apa yg ada je lah...yg penting nmpk kemas..
third part bahagian aku laaa nk kena msk...aku nk wat laju2 jer..mls nk dok dapur lma2 aku just masak nasi then wat daging masak kicap+sos lada hitam...marvelous lah jgk...kena lah puji kan...
pas dah kenyang layan movie ombak3 sampai ptg...rasa mls lak nk kuar..hem tgk lah mlm2 nnti kalu aku rasa larat+rajin+teringin...kalu tak aku lg suka lepak kt umh jer...

No comments:

Related Posts with Thumbnails