Tuesday, June 22, 2010

sekitar di e-village


labu come yg diberi utk semua peserta induksi 134/2010

aku ngan izan booking meja blkg sng nk ambik mknan...

aku singgah di masjid area ipoh nk ke rumah mk bapak aidil

dewan +++ gym tmpt aku main badminton dn release tension.....

inilah group3 bima sakti....mmbr2 baru cawangan lain

salam....kekwan aku bersiaran langsung di e-village ni...
aku dah 15 ari kt cni...fuhhh mmg x sangka la....esk lusa dah bole balik....horey
tapi nk exam ni aku kenalah study teruk cikit sbb byk nk kena cover pasal umum...
mlm ni kitorang ada dinner...mkn puas2 sambil releks2 cikit sbb stres nk exam.bukan aku je tau malah semua org akn rasa cm tu.ye lah sapa x ssh ati sbb exam ni penentu kita leh confirm ke idak..
aku ngan izan still meneruskn perjuangan.mana yg leh hafal...tu hrp2 lah kuar...
amin!

No comments:

Related Posts with Thumbnails