Friday, June 11, 2010

induksi khusus 9-11jun 2010




masuk ni dh second time aku berinduksi...bukn sbb repeat yer kekwn tpi psl tukar gred mmg kena ambil lg.aku ingtkn leh skip tpi apakan daya dh termaktub dlm syarat nk ke x nk ker mmg kena pergi...kalu x lmbt lg aku nk confirm.

induksi khusus bermula 9-11hb jun 10.smlm dh berhemps pulas menstudykan diri psl bab2 hal ehwal perkhidmtn,etika,integriri n ext.byk nk kena cover.aku hafal mna sempt jer...esk aku taram je lah...agak2 x reti tgk mmbr sebelah je...sebelah aku dr phd...mesti la excelent.hehehe kesemptn harus digunakan...

esk jgk bermula lah induksi umum utk 12 ari lg...huhu kepala otak dok teringt ank kt umh mcm mna lah agknya.windunyer!
lps ambik exam kursus induksi tadi perasaan lega x tau nk ckp la...mmg press sgt...harap2 lulus la dgn jayanya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails